Dopravní podmínky
1/ Dopravné po ČR
Zboží je zákazníkům dodáváno dopravní službou.
Ceny dopravného :
Balík ….... 99,- Kč bez DPH ( 119,- Kč s DPH) je-li platba předfakturou nebo fakturou
Balík ..... 127,- Kč bez DPH ( 153,- Kč s DPH) je-li platba na dobírku
Při odběru nad 2975,- Kč bez DPH (3600,- Kč s DPH) je doprava v ČR ZDARMA !!!
Při osobním odběru je sleva z ceny nákupu 4% a bez dopravného.
Při odběru do 248,- Kč bez DPH (300,- Kč s DPH) je účtováno balné ve výši 33,- Kč bez DPH (40,- Kč s DPH) a je součásti dopravného.
Dobírkovné je 28,- bez DPH (34,- Kč s DPH).
Konečná cena dopravy se vždy řídí těmito podmínkami a podmínkami dopravce.
Zboží odesíláme maximálně do 48 hodin (v pracovní dny) od přijetí objednávky.
Podmínky dodávky zboží:
První dodávky u nového zákazníka jsou na dobírku nebo s platbou předem na účet.
Pokud zákazník není firma – zásilka je vždy na dobírku nebo s platbou předem na účet.
Stálí firemní zákazníci - obchody a velkoobchody- možnost dodávky na fakturu.
Při neproplacení faktury firemním zákazníkem v termínu – další dodávka na dobírku.
2) Dopravní podmínky na Slovensko
- platba pouze předem. Nelze zasílat dobírkou.
- balík do 10 kg = 210,- Kč bez DPH.
- balík do 20 kg = 220,- Kč bez DPH
- balík do 40 kg = 250,- Kč bez DPH.
3) Dopravní podmínky po EU
- dodáváme pouze při obj. vyšší než 2000,- Kč bez DPH
- poštovné vždy podle skutečné sazby České pošty a předem.
4) Reklamace poškozeného balíčku
Dostal se k Vám poškozený balíček nebo jste poškození způsobené přepravou zjistili až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro Vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.
Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.
- V případě, že vám kurýr přivezl zjevně poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout.
- Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný přepravní společností a připojený k zásilce) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení obsahu zásilky.
Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.
- Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 7 pracovních dnů nás kontaktujete, abychom reklamaci vyřídili.