Menu
Úvod>Vše o nákupu>Dopravní podmínky

Dopravní podmínky

 1/ Dopravné po ČR

‌Zboží je zákazníkům dodáváno dopravní službou.

Ceny dopravného :

Balík ….... 99,- Kč bez DPH ( 119,- Kč s DPH) je-li platba předfakturou nebo fakturou

Balík ..... 127,- Kč bez DPH ( 153,- Kč s DPH) je-li platba na dobírku

Při odběru nad 2975,- Kč bez DPH (3600,- Kč s DPH) je doprava v ČR ZDARMA !!!

Při osobním odběru je sleva z ceny nákupu    4%     a bez dopravného.

 Při odběru do 248,- Kč bez DPH (300,- Kč s DPH) je účtováno balné ve výši 33,- Kč bez DPH (40,- Kč s DPH) a je součásti dopravného.

Dobírkovné je 28,- bez DPH  (34,- Kč s DPH).

 Konečná cena dopravy se vždy řídí těmito podmínkami a podmínkami dopravce.

Zboží odesíláme maximálně do 48 hodin (v pracovní dny) od přijetí objednávky.

 Podmínky dodávky zboží:

První dodávky u nového zákazníka jsou na dobírku nebo s platbou předem na účet.

Pokud zákazník není firma – zásilka je vždy na dobírku nebo s platbou předem na účet.

Stálí firemní zákazníci - obchody a velkoobchody- možnost dodávky na fakturu.

Při neproplacení faktury firemním zákazníkem v termínu – další dodávka na dobírku.

2) Dopravní podmínky na Slovensko

- platba pouze předem. Nelze zasílat dobírkou.

- balík do 10 kg = 210,- Kč bez DPH.

- balík do 20 kg = 220,- Kč bez DPH

- balík do 40 kg  = 250,- Kč bez DPH. 

3) Dopravní podmínky po EU

- dodáváme pouze při obj. vyšší než 2000,- Kč bez DPH

- poštovné vždy podle skutečné sazby České pošty a předem.

4) Reklamace poškozeného balíčku

Dostal se k Vám poškozený balíček nebo jste poškození způsobené přepravou zjistili až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro Vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.

Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.

- V případě, že vám kurýr přivezl zjevně poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout.

- Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný přepravní společností a připojený k zásilce) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení obsahu zásilky.

Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.

- Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 7 pracovních dnů nás kontaktujete, abychom reklamaci vyřídili.

Kontaktujte nás

PANET, s.r.o.
U Cihelny 634
547 01 Náchod
Česká republika

Pracovní doba: 

Po - Pá   6.oo  -  14.00

Zobrazit na mapce

(+420) 604 725 219
(+420) 491 422 543
panet@panetsro.cz

Newsletter



Pro odeslání použijte druhé tlačítko:

Provozovna